اخبار استان ها

وزرا، معاونان و مشاوران رئیس‌جمهور به کدام شهرستان‌های مازندران می‌روند؟

مرتضی نوربخش‌کلایی، در گفتگویی از مازندران با اشاره به برنامه‌ها و حضور وزرا و هیئت همراه رئیس‌جمهور در سفر دوم به مازندران در شهرستان‌های این استان اظهار کرد: در همراهی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شانزدهمین سفر استانی طبق برنامه‌ریزی انجام شده، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جهت بررسی مسائل و مشکلات درشهرستاهای بابل، قائم‌شهر و فریدون‌کنار و وزیر کشور در شهرستان‌های رامسر، تنکابن و ساری حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: شهرستان‌های بابل و سیمرغ میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت و شهرستان‌های ساری و میاندرود میزبان وزیر نیرو هستند و وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های نور، محمود آباد و آمل حاضر می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران ادامه داد: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور در گلوگاه بهشهر و قائم‌شهر، رئیس سازمان برنامه بودجه کشور در آمل، وزیر امور اقتصادی و دارایی در نکا، بهشهر و گلوگاه و وزیر آموزش و پرورش در سوادکوه و سوادکوه شمالی به جهت بررسی مشکلات و مسائل مردم حضور پیدا می‌کنند.

نوربخش یادآور شد: رئیس دفتر رئیس‌جمهور و معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد هم همراه رئیس‌جمهور در بازدیدها جلسات و دیدارها هستند.

وی از حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بابلسر و جویبار خبر داد و گفت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نوشهر و چالوس و سلاجقه و رئیس محترم سازمان حفاظت محیط زیست کشور در عباس‌آباد و کلاردشت برای خدمت‌رسانی به مردم حضور می‌رسانند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بیان کرد: در سطح استان و در همراهی این وزرا نیز وزیر راه و شهرسازی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری حضور دارند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا