اخبار استان ها

توجه خاص شهید رئیسی به امور ورزش و جوانان و پرداخت مطالبات ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، کاظم غفارپور ظهر امروز _جمعه، چهارم خرداد_ گرامی‌داشت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش از سوی جامعه ورزشکاران آمل در امام‌زاده ابراهیم (ع) این شهرستان با اشاره به اقدامات شهید آیت‌الله رئیسی در حوزه ورزش، اظهار کرد: ایشان در بحث رفع مشکلات ورزش ورود کردند و برای کمتر از یک ماه گذشته تمام مطالبات ورزشکارانی که طلب داشتند پرداخت شد.

وی با بیان اینکه شهید بزرگوار به امور جوانان و ورزش توجه خاص داشتند و خدمات بسزایی در عرصه ورزش داشته است، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی استراحت نداشتند و از بازدید طرح‌ها خسته نمی‌شدند؛ به دنبال حواشی نبودند و فقط به فکر خدمت بودند.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با بیان اینکه یکی از عملکردهای مثبت دوره ریاست شهید رئیسی در قوه قضائیه سند تحول قوه قضائیه بوده است، عنوان کرد: یکی از شاخص‌های مهم و برجسته ایشان مردمی بودنشان بود و اینکه همیشه میدانی به مشکلات مردمی رسیدگی می‌کرد.

غفارپور با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو در روز هشتم تیر مطرح کرد: مردم در این دوره باید دقت کنند تا فردی چون شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب شود.

وی ادامه داد: بارها به گوش ایشان رساندند که پشت‌سر شما حرف زدند، اما این مرد بزرگ و باتقوا پاسخی نمی‌داد و فقط به وزاری کابینه خود تاکید می‌کرد به کار مردم رسیدگی کنید و به حاشیه‌ها توجه نداشته باشید.

این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ چیزی جز رضای خدا و خلق خدا در شهید جمهور نبود و نگاه دلسوزانه به مردم در وجود این مرد بود، اظهار داشت: اکنون دشمن ساکت ننشسته و در فضای مجازی به دنبال جوسازی است، باید هوشیار بود و به این شایعات نباید اهمیت داد.

وی با بیان اینکه این دشمنان با جنگ روانی به دنبال تشویش افکار عمومی مردم ایران هستند، افزود: رسالت بر گردن ماست تا فردی را انتخاب کنیم که به مانند آیت‌الله رئیسی گام بردارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا