شهر و جامعهعناوین اخبار

ورزش، عامل پیوند ملت ها و دولت ها است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در مراسم تور جهانی جودو در اصفهان افزود: حضور قهرمانان سرشناس جودو جهان در اصفهان باعث می شود اهالی جودو به خصوص جوانان و قهرمانان کشور از تجربیات آنها استفاده کرده، با روش های تمرینی روز دنیا آشنایی یافته و خود را برای حضور در عرصه های بین المللی آماده و مهیا کنند.

وی بیان کرد: فعالیتی که ورزشکاران انجام می دهند زمینه ای برای برقراری تعامل بین ورزشکاران همه شهرها و توسعه ارتباطات بین المللی است.

شهردار اصفهان با تشکر از متولیان همایش تور جهانی جودو افزود: بدون شک ورزش ایران و اصفهان به جوانان و قهرمانانی چشم دوخته است که همچون رشته های دیگر برای شهر و کشور افتخار می آفرینند.

سرپرست تور جهانی جودو و عضو فدراسیون جهانی این رشته نیز در مراسم آغاز تور جهانی جودو در اصفهان گفت: اصفهان در کنار حرفه‌ای بودن در امر ورزش، بسیار زیبا و دوست داشتنی است. این شهر استعدادهای زیادی دارد و امیدوارم این استعدادها کشف شوند تا برای ایران افتخارآفرینی کنند.

نیکولانس مسنر، افزود: در تور جهانی جودو به علاقمندان این رشته و به خصوص ورزشکاران سنین پایین هم توجه می شود و برای آن‌ها برنامه‌هایی مانند تمرین و یادگیری فنون این رشته توسط مقام آوران جهانی و بومی پیش بینی شده است.  

وی افزود: شور جودو در ایران، مثبت و واقعاً حیرت آور است و من قبل از ورود به ایران چنین فضایی را پیش بینی نمی کردم.  

سرپرست تور جهانی جودو ادامه داد: این ورزش بر خلاف برخی تصورات، ورزش صلح و مهربانی است و هدف ما گرد هم آوردن کشورهای مختلف در کنار هم و زیر پرچم جودو است تا محبوبیت این ورزش را به کل جهان نشان دهیم.  

گفتنی است تور جهانی جودو به مدت دو روز با حضور سه قهرمان جودو المپیک (دو آقا و یک خانم) از کشورهای اسپانیا، فرانسه و هلند به همراه مربی و سرپرست و همچنین با حضور رییس فدراسیون جودو ایران، پیشکسوتان و قهرمانان این رشته در اصفهان برگزار شد.  

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا