اخبار استان ها

پایان زمان اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه استان فارس

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، اسماعیل قزل سفلی شامگاه جمعه _بیست و یکم اردیبهشت_ ضمن تشکر از حضور مردم فهیم و دغدغه مند شهرستان‌های شیراز، زرقان، مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به سبب مشارکت در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه استان فارس، از اتمام مهلت رأی‌گیری در حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در ساعت ۲۱ خبر داد و اظهار کرد: برابر اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد انتخابات وزارت کشور، در حوزه‌های انتخابیه‌ای که به تشخیص استاندار ضرورتی به تمدید وجود ندارد می‌توانند اتمام رأی‌گیری را اعلام نمایند. بنابراین حسب دستور استاندار فارس، رأی‌گیری در شعب مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد ساعت ۲۱ به اتمام رسیده است.

وی افزود: در این حوزه‌های انتخابیه مجریان شعب موظف هستند مراجعه کنندگان را به درون شعبه هدایت و مراحل اخذ رأی از ایشان را تا آخرین نفر به اتمام برسانند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس در ادامه تصریح کرد: رأی‌گیری در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان نیز تا ساعت ۲۲ جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه تمدید شده است و پس از آن مجریان شعب موظف هستند ضمن هدایت مراجعه کنندگان به درون شعبه و بستن درب‌ها، مراحل اخذ رأی تا آخرین نفر حاضر در شعبه را انجام دهند.

قزل سفلی ادامه داد: پس از اتمام فرایند رأی گیری از آخرین نفر حاضر در شعبه مراحل تجمیع آرا آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود تا در کمترین زمان ممکن پس از طی فرایندهای قانونی، نتایج دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به اطلاع عموم مردم شریف استان رسانده شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا