اخبار استان ها

دختران بهشتی در ماتم یار سفر کرده، نغمه‌ غم سروده و اشک ماتم ریختند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، صبح امروز _جمعه چهارم خرداد_ هم‌زمان با عروج ملکوتی خادم الرضا، شهید جمهور، آقای سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان، جمعی از دختران بهشتی وابسته به معاونت خواهران کانون فرهنگی- هنری امام زمان (عج) با اقامه‌ی عزا در سوگ رئیس جمهور محبوبشان، با زمزمه شعر و دکلمه در وصف آن شهید والامقام و قرائت زیارت عاشورا یاد و خاطره‌ی شهدای اخیر را زنده نگه داشتند.

آنان با دعا و مرثیه، نثار روح پرفتوح آن یاران سفر کرده دعا کرده و از خداوند متعال، برای ایشان طلب مغفرت و آمرزش کردند؛ دختران عزادار با چادر مشکی و لباس‌های سیاه، در غم یار سفر کرده‌شان همچون باران بهاری اشک ریختند.

آنان در کنار عکس شهدای کانون امام زمان (عج) برای شهادت رئیس جمهور خود گریستند؛ اشک‌هایشان، نغمه غم و اندوهی بود که از اعماق وجودشان سرچشمه می‌گرفت و حزن و اندوهی عمیق را در دل هر بیننده‌ای حک می‌کرد.

چهره‌شان، آیینه‌ای تمام‌عیار از غم و اندوه بود و چشمانشان، گویی دریایی از اشک بود که بی‌وقفه به گونه‌هایشان سرازیر می‌شد.

گویی با هر قطره‌ی اشکی، بخشی از وجودشان را نثار پرچمدار خود می‌کردند؛ پرچمداری که نه تنها رهبر و هدایتگر ملت بود، بلکه پدری مهربان و دلسوز برای همه آن‌ها به شمار می‌رفت به گونه‌ای که شهادتش، ضربه‌ای جبران ناپذیر به پیکره‌ی ملت وارد کرد و خلأیی عمیق در دل‌های شأن بر جای گذاشت.

دختران بهشتی، با اشک‌هایشان، نه تنها غم و اندوه خود را از فقدان پرچمدارشان به نمایش گذاشتند، بلکه ارادت و عشق بی‌حد و مرز خود را به او نشان دادند.

دختران بهشتی باهم عهد بستند تا پای جان از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کنند و ثابت کنند که شهادت رهبران بزرگ، نخواهد توانست شعله‌ی عشق و ایمان را در دل‌های آنان خاموش کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا