اقتصاد کلان

اعطای مجوز برای سرمایه گذاری همراه با سرعت عمل باشد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به نقل از خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح دوشنبه در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با نماینده معزز ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از نگاه‌های غلط این است که موانع رشد تولید و حل مشکلات اقتصادی باید در مرکز و تهران حل شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هر چند برخی از مسائل اقتصادی در سطح کلان باید برطرف شود، بیان کرد: اما اگر استانی با وحدت و یکپارچگی و کار شبانه روزی از ظرفیت‌ها استفاده کند بی شک در مهار تورم و رشد تولید از دیگر استان‌ها موفق‌تر خواهد بود.

قناعت با اشاره به اینکه مهار تورم متوقف بر رشد تولید است، ادامه داد: افزایش تولید نیز در دست مردم است و برای ورود اقشار مختلف در حوزه‌های اقتصادی باید سرمایه گذاری و بهره‌وری را افزایش داد.

وی با تأکید بر اینکه در خراسان جنوبی پیرامون مجوز دادن برای سرمایه گذاری سخت گیری‌های بیهوده نداشته باشیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سخن از جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی داشتند و ما نیز در این زمینه باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در ارائه مجوز به سرمایه گذاران باید مدیران سرعت عمل داشته باشند، گفت: در سال ۱۴۰۲ بر روی مسائل استراتژیک، کلیدی، زیرساختی و تولید و اشتغال تمرکز ویژه کنیم.

قناعت با اشاره به فضای همدلی و صمیمیت در خراسان جنوبی زیر سایه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: باید از فرصت طلایی همدلی، برای رشد و ارتقای اقتصادی در استان نهایت استفاده را ببریم.

منبع خبر : ایران اکونا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا