اخبار استان ها

ضرورت رسیدگی به تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری مشمول قانون ایثارگران

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: تعیین تکلیف پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی جزو خواسته‌ها و دغدغه‌های شورا است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر رسیدگی به موضوع ایثارگری رانندگان استیجاری شهرداری ارومیه و تبدیل وضعیت این افراد افزود: با توجه به پیگیری‌های متعدد تبدیل وضعیت رانندگان ایثارگر استیجاری شهرداری تا به امروز انجام نگرفته است و فقط تعداد محدودی از پرونده‌های این دسته از همکاران مدیریت شهری که از سوی دیوان عدالت اداری حکم گرفته‌اند، جهت ادامه روند اداری به استانداری آذربایجان‌غربی ارسال شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امیدوارم برای احقاق حق و حقوق رانندگان استیجاری با جدیت تمام پیگیر این موضوع باشیم.

منافی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تیم‌داری والیبال شهرداری ارومیه باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: موضوع تیم‌داری شهرداری ارومیه و مجوز حضور در مسابقات کشوری باید هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

وی تصریح کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب مقام سومی یک رویداد بزرگ را برای شهر ارومیه و عاشقان والیبال به ارمغان آورد و از این رو تجلیل از عوامل اجرایی و بازیکنان تیم‌های نوجوانان، جوانان و نیز بزرگسالان شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

منافی عنوان کرد: اصلی‌ترین هدف ما کار برای مردم و مجموعه مدیریت شهری است و قرار نیست کسی شورای یک نفر خاص یا مجموعه خاص باشد، بنده تصمیم می‌گیرم که برای منافع مردمی چه تصمیمی بگیرم و تا به امروز به لطف پروردگار متعال و مردم فهیم ارومیه استقلال رأی داشته و پاسخگوی خداوند متعال و مردم هستم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از جابه‌جایی مدیران شهرداری در این موقعیت زمانی اظهار کرد: بنده نیز همچون اعضای شورا مخالف جابه‌جایی مدیران شهرداری در این موقعیت زمانی هستم اما انتخاب و انتصاب مدیران حق قانونی شهردار است.

منافی خاطرنشان کرد: نگاه‌ها باید نگاه شورایی باشد و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ۱۱ نفر است و همه ما در کنار هم با هم‌فکری و اتحاد در جهت توسعه و آبادانی شهر تلاش خواهیم کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا