اخبار استان ها

دفن روزانه ۱۳۰ تن پسماند شهری در سایت زباله کلاورش پیرانشهر

صفر تفاخر در گفتگویی در آذربایجان‌غربی با توجه به تولید روزانه ۱۳۰ تن پسماند شهری در پیرانشهر اظهار کرد: روزانه ۱۳۰ تن زباله شهری و ده‌ها تن زباله روستاهای شهرستان در سایت دفن پسماند کلاورش به صورت کاملاً بهداشتی و با رعایت استانداردهای سازمان محیط زیست دفن می‌شود.

وی افزود: این سایت دارای تمامی مجوزهای قانونی لازمه، علاوه بر سطح شهر پیرانشهر بیشتر روستاهای بخش‌های مرکزی و لاجان شهرستان پیرانشهر را تحت پوشش دارد.

شهردار پیرانشهر گفت: سایت دفن پسماند کلاورش در مساحتی ۳۰ هکتاری با لندفیل‌هایی با ظرفیت بالا به عنوان اولین سایت دفن زباله بهداشتی و استاندارد در سطح آذربایجان‌غربی بوده و یکی از افتخارات بزرگ شورای اسلامی‌شهر و شهرداری پیرانشهر است.

تفاخر ادامه داد: تعطیلی سایت قدیمی دفن پسماند در ورودی شهر به علت مشکلات بهداشتی و زیست محیطی به علت مجاورت با شهر و چند روستا، بوی نامطبوع به محض ورود به شهر، سیمای زشت و ناپسند، سالیان متمادی است جز مطالبات اصلی مردم و مسئولین پیرانشهر است.

وی تأکید کرد: حمایت‌های نماینده، فرماندار و دادستان شهرستان و مساعدت‌های محیط زیست استان و شهرستان در بهره‌برداری این پروژه مهم و حل مشکل اساسی دفن پسماند شهرستان جای بسی تقدیر است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا