اخبار استان ها

گازرسانی به ۶۵۰۰ روستای محروم و صعب‌العبور در سطح کشور از ابتدای دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، مجید چگنی در نشست با مدیران شرکت گاز استان مازندران و منطقه ۹ عملیات انتقال گاز استان مازندران را استان علویان عنوان و اظهار کرد: این استان پیش از انقلاب اسلامی، حین دفاع مقدس، در دفاع از حرم و در سایر عرصه‌ها مانند انتخابات مختلف همواره پیشگام بوده و سوابق درخشانی دارد.

وی افزود: این امر نشان‌دهنده دارا بودن مردمی غیور، شهیدپرور و قهرمان است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به افتخارات لشکر ۲۵ کربلای استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدای این استان باعث افتخار کشور هستند و رشادت‌های آنان قابل توصیف نیست، باید قدر آنان را بدانیم و برای این مردم همیشه در صحنه، خالصانه خدمتگزاری کنیم.

چگنی اهمیت خدمت به مردم را مطرح کرد و گفت: نقطه عطف کار شرکت‌های گاز، فصل سرما و زمستان است و در سال گذشته از ۸۵۰ میلیون متر مکعب تولید گاز، ۷۰۰ میلیون مترمکعب برای بخش خانگی در نظر گرفته شد.

وی از اجرای گازرسانی به ۶۵۰۰ روستای محروم و صعب‌العبور از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد و گفت‌: همچنین به ۵۰ شهر، ۲۰ نیروگاه، بیش از ۲۰ هزار صنعت خرد و چندین هزار صنعت عمده نیز در این حدود ۲ سال گازرسانی شد و این امر با اقدامات جهادی تلاشگران با انگیزه و متعهد این عرصه صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ضمن قدردانی از تمامی کارکنان شرکت‌های تابعه گاز خاطرنشان کرد: پروژه‌های فعال در تمام مناطق کشور مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، آذربایجان غربی با تلاش نیروهای جهادی در حال انجام است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا