اخبار استان ها

شهرداری کرمان به سراغ بهسازی بوستان قدیمی شهر رفت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان، اواخر اردیبهشت ماه بود که خبر آمد شهرداری کرمان برای بهسازی بوستان‌های شهر دست به کار شده است و به جای احداث بوستان جدید در کرمان، طرح «بوستان‌ها گلستان می‌شود» را به منظور ساماندهی و بازپیرایی بوستان‌ها اجرا می‌کند.

با گذشت بیش از ۱۰ روز از اعلام خبر طرح فوق از سوی محسن تویسرکانی شهردار کرمان، مرضیه شاحیدری‌پور شهردار منطقه ۵ از بازپیرایی و بازسازی بوستان «پیرغلامان حسینی» در چهارراه آیت‌الله طالقانی با هدف بهبود وضعیت عمومی بوستان‌های محله‌ای خبر داده است.

این بوستان با مساحت سه هزار مترمربع یکی از قدیمی‌ترین بوستان‌های شهر کرمان است که در یکصدوپنجاه‌ودومین نشست عمومی سوی شورای اسلامی شهر کرمان و در آستانه برگزاری همایش «پیرغلامان حسینی (ع)» در کرمان، به نام «پیرغلامان حسینی» نام‌گذاری شد.

شهردار منطقه ۵ کرمان در تشریح اقدامات پیش‌بینی شده برای بهسازی بوستان «پیر غلامان حسینی»، می‌گوید: پارک‌ها و فضاهای سبز شهری با گذشت زمان، دچار فرسایش شده و نیاز به مرمت و بهسازی دارند تا با تداوم کارکردهای آن علاوه بر ارتقای سیما و منظر شهری، خدمات بهینه‌ای به شهروندان ارائه شود، از همین رو جدول‌گذاری، زیرسازی و اجرای کف‌پوش، تأمین روشنایی، و اصلاح هندسی در این بوستان نیز اجرا خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا