اخبار استان ها

سرویس‌دهی رایگان متروی اصفهان در روز جهانی قدس

علیرضا خورزنی در گفتگویی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است، اظهار کرد: همزمان با این روز و با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و راهپیمایان و برای سهولت در ترددها، ساعت سرویس‌دهی شرکت متروی اصفهان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به اهمیت سرویس‌دهی بیشتر در این روز، ساعت آغاز کار مترو یک ساعت زودتر خواهد بود و شرکت مترو روز جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه سال‌جاری مصادف با روز قدس از ساعت ۸:۰۰ ارائه خدمت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: این شرکت برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و راهپیمایان، با انجام برنامه‌ریزی های لازم به صورت فوق العاده از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ در تمام ایستگاه‌ها و از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در ایستگاه‌های قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امام حسین (ع)، سی و سه پل، آزادی، کوی امام و دفاع مقدس (صفه) ارائه خدمات خواهد نمود.

وی گفت: به مناسبت روز جهانی قدس هزینه استفاده از مترو روز جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه سال‌جاری برای شهروندان و راهپیمایان رایگان خواهد بود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا