اخبار استان ها

خراسان جنوبی، رتبه دوم کشوری در آمار ازدواج

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان جنوبی، جواد قناعت _یکشنبه، بیست و سوم اردیبهشت_ در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: استان‌ها از یک چیزی رنج می‌برند و آن این که در مرکز دچار تشطط تصمیم‌گیری و اجرای برنامه در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلات استان‌ها این است که در مجموعه‌های دولتی کارهای موازی اجرا می‌شود و بیشتر دنبال انجام شکل ساختاری هستیم و خروجی برای ما مهم نیست که در اثر ارزیابی‌های تهران در استان‌ها این مشکل ایجاد شده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود اشکالات جدی در وزارتخانه‌ها برای تصمیم‌گیری، ادامه داد: نباید همه استان‌ها در موضوع‌های مختلف یکسان و با یک نسخه واحد دیده شوند و انتظار آن است که در تهران به این مورد توجه کافی شود.

قناعت با بیان این که به تفاوت استان‌ها در موضوع‌های مختلف در تهران توجه نمی‌شود، افزود: رتبه خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ در خصوص ازدواج رتبه دوم کشوری است و مشکل خراسان جنوبی در زمینه ازدواج، موضوع اقتصادی و ضعف در زیرساخت‌ها است و از بانک‌ها هم برای پرداخت تسهیلات گلایه داریم.

وی با تشکر از اعتبار در نظر گرفته شده توسط وزارت ورزش و جوانان برای استان، گفت: از تسهیلات تبصره ۱۶ برای ایجاد اشتغال توسط جوانان در نظر گرفته خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در زمینه راه‌آهن و گازکشی برای حمایت از حوزه جوانان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سرمایه گستران، در پایان این جلسه از فرمانداران زیر کوه و خوسف برای برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان تقدیر شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا