اخبار استان ها

زمین‌های پادگان ارتش بر مبنای مصوبه شورای عالی شهرسازی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، توماج وحیدافشار امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه و در رابطه با زمین‌های ارتش و ضرورت تعیین تکلیف این اراضی اظهار کرد: متأسفانه موضوع زمین‌های ارتش در خیابان شهید سلیمانی با عنایت به مصوبات و تصمیمات موجود بیش از حد طول کشیده و همچنان بدون تکلیف مانده است.

وی افزود: با توجه به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا و نیز مصوبه شورای عالی شهرسازی کشور در خصوص تعیین تکلیف کردن زمین‌های ارتش تا به امروز این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: چرا با توجه به تأکیدات مکرر و دستورات مقام معظم رهبری و تصمیمات اتخاذ شده، زمین‌های ارتش تعیین و تکلیف نمی‌شود؟

وحیدافشار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف سریع تیم والیبال شهرداری ارومیه با توجه به صدور مجوز تیم‌داری از سوی وزارت کشور تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام شروع لیگ برتر والیبال کشور، شهرداری ارومیه در خصوص مشخص کردن وضعیت تیم والیبال شهرداری اقدامات لازم را هرچه سریع‌تر انجام دهد تا همچون سال گذشته در جذب بازیکن دچار مشکل نشویم.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه و فرصت‌سوزی در خصوص این پروژه‌ها عنوان کرد: سرمایه‌های عظیمی در سرمایه گذاری پروژه‌های شهری خوابیده و این سرمایه‌ها که متعلق به مردم هستند، باید احیا شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به اینکه سال‌ها است سرمایه شهرداری در پروژه سرمایه‌گذاری آتام راکد مانده، خاطرنشان کرد: چرا سهم متعلق به شهرداری ارومیه در پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکتی آتام که بیش از ۲۰ سال است به طول انجامیده تعیین تکلیف نمی‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا