اخبار استان ها

مدیران استانی نباید مشکلات را از مسئولان کشوری مخفی کنند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان‌جنوبی، سیدحسن هاشمی در جشن دهه کرامت و شکرانه حضور مردم در دور دوم انتخابات در هیئت حسینی بیرجند که با حضور بسیاری از گروه‌های مختلف مردم برگزار شد، با قدردانی از حضور پر شور مردم در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشاورزان، صنعتگران، معلمان، نظامیان، روحانیون، جوانان، بانوان و همه افرادی که با وجود مشکلات معیشتی با حضور در انتخابات حماسه‌ای دیگر آفریدند که این حضور در سطح ملی غرورآفرین بود.

وی با قدردانی از جامعه اهل سنت خراسان‌جنوبی افزود: آنها با حضور کم‌نظیر خود ثابت کردند که استان نیازمند وحدت، وفاق و همدلی است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: همراهی و همدلی مردم برای توسعه استان بسیار ارزشمند است و اطمینان می‌دهم با تمام توان مسائل استان را پیگیری کنم.

وی ادامه داد: نظارت نمایندگان مردم خراسان‌جنوبی در مجلس از این بعد آن قدر دقیق خواهد بود که مدیری جرأت نکند، مشکلات مردم را از مسئولان بالایی مخفی کند.

هاشمی با بیان این که نظارت نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس به کامل‌ترین صورت انجام خواهد شد، افزود: در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید وزرا و معاونان مستقیم پای صحبت مردم بنشینند.

وی گفت: آمارهای دروغ و گاهی نادرست وضعیت ما را خوب یا درست نشان نخواهد داد و اطمینان می‌دهم که زبان گویای مردم برای بیان مشکلات آنها پیش مقامات عالی کشور باشم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف ادامه داد: وقتی مدیران کشوری در استان حضور پیدا می‌کنند، باید طرح مشکلات به جای ارائه کارنامه عملکرد در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: کارگروه‌های تخصصی در موضوع‌های مختلف تشکیل و نظر کارشناسان در همه مصوبات لحاظ خواهد شد.

هاشمی با اشاره به این نکته که مردم خراسان‌جنوبی افرادی انقلابی و متعهد هستند، افزود: نمایندگان این استان تمام هم و غم خود را بر رصد مشکلات مردم قرار خواهند داد و باید نسبت به اصلاح قوانین مربوط به این خطه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی افزود: مدل کشاورزی و کسب‌وکار در خراسان جنوبی بر قوانین موجود انطباق ندارد، از این رو در استان نیازمند قوانین اصلاحی هستیم و تلاش می‌کنیم تا گره از کار گروه‌های مختلف باز کنیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالقوه در خراسان جنوبی ادامه داد: بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت‌ها می‌تواند منجر به تحول در استان شود و در این مسیر از همه گروه‌ها کمک خواهیم گرفت تا با توان کامل از توانمندی‌های متعدد بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه شرایط برای توسعه و پیشرفت استان فراهم است، ادامه داد: از همه افرادی که تخصص و تجربه و توانی برای پیشرفت استان دارند، دعوت می‌کنیم که در این راه با ما همراه شوند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان تاکید کرد: انتخابات اخیر نشان داد که مردم به اخلاق، صداقت و کار جهادی اعتماد دارند و امید است در این آزمایش سربلند باشیم.

هاشمی با تاکید بر همدلی بیش از پیش در استان ادامه داد: باید حب‌وبغض‌ها را کنار بگذاریم و از همه توان و ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد استان بهره بگیریم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا