اخبار استان ها

روابط عمومی‌ها نقش خود را در کاهش نارضایتی‌های مردمی ایفا کنند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، عبدالله رشیدی‌پور، امروز شنبه (۲۹ اردیبهشت) در مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که در سالن پیامبر اعظم (ص) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند و مسئولیت بزرگی بر عهده دارند.

وی افزود: اگر این ارتباط به شیوه‌ای پیش برود که مشکلات مردم به مسئولان مرتبط منتقل شود قطعاً بسیاری از مراجعات و نارضایتی‌ها مردم برطرف خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان تعداد مراجعات مردمی به استانداری را بالا خواند و گفت: بسیاری از مراجعات و درخواست‌ها مربوط به مدیران شورای اداری استان است و حجم بالای مراجعه کنندگان به استانداری نشان از عدم رسیدن مراجعه کننده به هدف و رفع مشکلات آن‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه است.

رشیدی تصریح کرد: مدیریت عالی استان با کسی تعارف ندارد و با جدیت پیگیر وعده‌های داده شده و مطالبات مردمی هستند، در همین راستا تا به امروز بیش از ۱۴۰ بازدید و دیدار مردمی در سطح استان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه دولت رئیسی دولت خدمتگزار و وعده‌های صادق است، افزود: امروز استان کردستان به واسطه توجه ویژه دولت سیزدهم بر روی ریل توسعه قرار گرفته و اقدامات مثبتی در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، آب، سدها، فرودگاه، راه‌آهن و… اتفاق افتاده است.

معاون استاندار کردستان با تاکید بر اینکه مدیران استانی نیز برای تحقق وعده‌های دولت در کردستان پای کار هستند، ادامه داد: روابط عمومی‌ها به عنوان چهره‌های دستگاه‌هایی اجرایی وظیفه‌ی سنگینی بر عهده دارند و باید اقدامات انجام شده را به خوبی منتشر و اطلاع‌رسانی کنند.

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: برخی از افراد به جای انتقاد سازنده، اقدام به تخریب مدیران استان می‌کنند که این دو با یکدیگر بسیار متفاوت است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند مردم را به سمت بیان نظرات و پیشنهادات سازنده سوق دهند.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها در معرفی خدمات دولت و افزایش رضایتمندی ایفای نقش کنند، گفت: اگر روابط عمومی‌ها کمک کنند و در دستگاه‌های اجرایی به مطالعات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان رسیدگی شود، مسیر آنها به استانداری ختم نخواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا