اخبار استان ها

هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، احمد وحیدی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی در دست بررسی است.

وی با اشاره به طرح ایمن‌سازی مرزها، افزود: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور رئیس‌جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجرا است.

وزیر کشور با اشاره به طرح نور، خاطرنشان کرد: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد، البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.

وحیدی تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند تا از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود، طرح نور تاکنون مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است، گفت: امید می‌رود در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود، هیچ نقطه منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.

وزیر کشور افزود: حمایت ما از تولید داخل است و هرمقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است، هرچقدر لازم باشد می‌توان وارد کرد، چراکه بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا