اقتصادی

۱۰ ایستگاه امنیت سلامت در جاده‌های اصلی استان اصفهان ایجاد شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حسن کحال‌زاده در خصوص اقدامات و برنامه‌های طرح نوروزی پلیس‌راه استان اصفهان، اظهار کرد: برای بهتر دیده شدن تیم‌های گشتی، ۷۱ سکوی استقرار تیم‌های گشتی احداث و ۱۲۷ نقطه و مقطع جهت استقرار این تیم‌ها در طرح نوروز تعیین شده است.

وی افزود: دیگر اقدامات شامل طرح توقف و حرکت در نقاط مستعد تصادف با علت خستگی و خواب آلودگی و طرح دیده شو، ایمن شو در روستاها و ارتقای فرهنگ ترافیک اجرا و برای اصلاح خط‌کشی و تصویرسازی علائم سه بعدی در راه‌ها پیگیری‌های لازم انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به آموزش میدانی موتورسیکلت سواران و تشویق آنها در خصوص استفاده از کلاه ایمنی، گفت: در طرح نوروزی سال ۱۴۰۲، بنرهای ترافیکی ویژه طرح نوروزی جهت نصب در محورها و مقابل پاسگاه‌های پلیس راه طراحی و عکس نوشته و مطالب ترافیکی طراحی و در فضای مجازی منتشر شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد ایستگاه‌های امنیت و سلامت در ۱۵ نقطه پر تصادف استان اصفهان، بکارگیری دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار به جهت اجرای مدیریت سرعت، اجرای ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در مقاطع خاص به جهت ارتقا امنیت ترافیکی، اجرای طرح کنترل سلامت رانندگان و فعال‌سازی سرعت متوسط دوربین‌های کنترل سرعت استان و به‌روزرسانی تجهیزات هوشمند از دیگر اقدامات صورت گرفته در پیک نوروزی ۱۴۰۲ بوده است.

کحال‌زاده خاطرنشان کرد: ۱۰ ایستگاه امنیت سلامت در جاده‌های اصلی و هشت ایستگاه در محورهای فرعی و روستایی استان احداث شده است.

سرمایه گستران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا