اخبار استان ها

جابه جایی ۴۲۷ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در اصفهان

حسن کحال‌زاده اظهار داشت: بیش از ۳۵ هزار و ۹۰۰ سفر(با داشتن صورت وضعیت) از آغاز طرح نوروزی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون در بخش حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، پنج درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: تعداد مسافران در این ایام در مقایسه با مدت مشابه طرح نوروزی ۱۴۰۱، یک درصد افزایش یافته است.

رییس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی اصفهان ادامه داد: تعداد مسافر در پِِیک نوروزی سال ۱۴۰۲ نسبت به مسافران جاده‌ای نوروز ۱۴۰۰ رشد ۲۲ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ سفر در قالب سفرهای برون استانی ناوگان‌ دربستی و اتوبوسی ثبت و ۲۲۹ هزار مسافر از طریق این ناوگان‌ جابه‌جا شده‌اند.

کحال‌زاده اضافه کرد: بیش از سه هزار و ۷۰۰ سفر در قالب سفرهای درون استانی و جابه‌جایی افزون بر ۸۳ هزار و ۸۰۰ مسافر از طریق ناوگان‌ دربستی و اتوبوسی به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: متوسط روزانه تردد بین استانی وسایط نقلیه(ورود و خروج) در طرح نوروزی ۱۴۰۲ بصورت تجمیعی بیش از ۶۲ هزار تردد بوده است.

رییس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی اصفهان گفت: در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان شش پایانه بار، ۳۲ پایانه مسافر، ۴۵۲ شرکت باربری، ۱۵۲ شرکت مسافربری و شش شرکت باربری بین‌المللی موجود است.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا