اخبار استان ها

افتتاح مجموعه ورزشی هفت تیر خیرآباد به مناسبت روز شوراها

جعفر اردستانی در گفتگویی ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت «روز ملی شوراها» اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر در کنار دیگر نهادها جزو ارکان جمهوری اسلامی است که با رأی مردم انتخاب می‌شوند و دغدغه رفع مشکلات آن‌ها را دارند.

وی افزود: در قانون برای شوراها ۳۶ وظیفه تعریف شده است، لذا انتظار می‌رود مطالبه‌گری مردم از این نهاد طبق مواردی باشد که در قانون به آنها واگذار شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین با بیان اینکه مرداد ۱۴۰۲ دومین سال فعالیت شورای ششم شهرها به پایان می‌رسد، تصریح کرد: رویکرد شورای اسلامی شهر ورامین انجام کار علمی است و حاصل این دیدگاه درآمد افزایش درآمد شهرداری به میزان چهار برابر بوده است.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی چندمنظوره ورزشی هفتم تیر خیرآباد به مناسبت روز ملی شوراها هفته جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، همچنین قطعه زمینی برای احداث زمین چمن مصنوعی به منظور استفاده جوانان این منطقه در نظر گرفته‌ایم که در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: منطقه خیرآباد حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که برای ارتقای سطح امنیت آن شهرداری زمینی را اهدا کرد و امسال به همت نیروی انتظامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا