تکنولوژی

پیام پر رمز و راز سوارز برای مسی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، لوئیس سوارز، مهاجم سابق بارسلونا با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به شایعات بازگشت لیونل مسی دامن زد.

مهاجم اروگوئه ای تصویری از دوران موفق خود به همراه مسی در بارسلونا را به اشتراک گذاشت. بدون شک مسی بهترین بازیکن در زمین و بهترین دوست او خارج از زمین بود.

سوارز با قرار دادن تصویری از خودش و مسی در دیدار سال ۲۰۱۶ مقابل دپورتیوو لاکرونیا که ۸ گل به ثمر رساندند، منتشر کرد و در آن علامت Back یا بازگشت نیز نیز قرار داد.

پیام سوارز برای مسی چه می تواند باشد؟ شاید او می خواست تصویری از خود و مسی به یاد دوران درخشان حضورشان در بارسلونا به نمایش بگذارد یا اینکه به نوعی نشان دهد بهترین اتفاق برای هر دو بازیکن، بازگشت شان به جمع آبی اناری ها است؛ جایی که کنار یکدیگر همه جامی کسب کردند.

همانطور که قبلا نشریات اسپانیایی اعلام کرده بودند، بارسلونا به دنبال بازگرداندن مسی به تیم است. در واقع ژاوی، سرمربی بارسا این انتقال را می خواهد و توضیح داده که از مهاجم آرژانتینی چگونه در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن پس از دو فصل در ۳۰ ژوئن به پایان می رسد. ژاوی معتقد است که این انتقال رخ خواهد داد. در یکی از صحبت هایی که او با مسی داشته، به مهاجم سابق بارسا گفت:”یک کار در فوتبال داری، آنجا (پاری سن ژرمن) را برای بقیه زندگی ات ترک کن.”

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا