نفت،گازو پتروپالایش

عزم کارکنان پارس جنوبی برای تحقق «مهار تورم و رشد تولید»

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست گفت: رمز پیشرفت و توسعه پارس جنوبی در سال‌های اخیر در همدلی و همزبانی مدیران و کارکنان اصلی سه شرکت اصلی مستقر در منطقه نهفته است و با پیروی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و نقشه راه در سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» حرکت خواهیم کرد. 

وی افزود: هرچه میان مدیران و کارکنان سه شرکت اصلی مستقر در پارس جنوبی وحدت و همبستگی در تصمیم‌ها و راهکارهای راهبردی بیشتر باشد، راه رسیدن به قله‌های توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور هموارتر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: نشست‌های مدیران پارس جنوبی در سال جدید به‌صورت منظم و منسجم برگزار خواهد شد و با اجرای قوانین یکسان و جلوگیری از پراکندگی در کارهای مهم، مسیر را برای تولید حداکثری فراهم می‌کنیم. 

اسدی از تشکیل کارگروه با حضور سه شرکت اصلی پارس جنوبی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: در این کارگروه به بیان مسائل عمیق در حوزه تولید، فنی و زیرساختی سه شرکت پرداخته می‌شود و مسائل مهم در حوزه منابع انسانی، استراحتگاه‌های کارکنان پارس جنوبی و… امسال با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد و امید داریم با همفکری و کار گروهی تصمیم‌های شایسته‌ای در این باره اتخاذ شود.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حامی مجتمع گاز پارس جنوبی 

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این نشست سه‌جانبه اظهار کرد: سازمان منطقه ویژه در مباحث مختلف تولید و مسئولیت‌های اجتماعی همواره حامی بسیار خوبی برای این مجموعه بزرگ بوده و انتظار داریم این حمایت‌ها در سال نو تداوم داشته باشد. 

وی به افزایش کارکنان رسمی این مجموعه در سال نو اشاره و تصریح کرد: با توجه به افزایش بیش از ۳ هزار نفری نیروی رسمی در مجتمع گاز پارس جنوبی، مسائل مهمی مانند حمل‌ونقل (هوایی و زمینی) و اختصاص استراحتگاه‌ ویژه برای اسکان کارکنان از مسائل مهم این مجموعه در سال ۱۴۰۲ است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم حل و رفع شود. 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بررسی و رفع مسائل فنی و راهبردی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برای افزایش تولید گاز و محصولات جانبی از موارد مهم امسال است که باید در نشست با مدیران شرکت نفت و گاز پارس به نتیجه‌ مطلوب برسد. 

باهوش تأکید کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی امسال با همه توان و تکیه بر دانش بومی و نوآوری به‌منظور تولید پایدار، عزت و سربلندی کشور حرکت خواهند کرد و امید داریم با افزایش فضای همدلی و کار گروهی دستاوردهای خوبی به ثبت برسد.


منبع خبر : شانا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا