اخبار صنعت، معدن و تجارت

روایت آماری از مشارکت در انتخابات اتاق بازرگانی تهران

فردای اقتصاد: دهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از ساعت ۸ صبح امروز ۲۰ اسفندماه در سالن ۳۸A نمایشگاه بین‌المللی ایران انجام می‌شود و مطابق زمان اعلام شده تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت که امکان تمدید آن تا ساعت ۲۱ نیز وجود دارد.

این رویداد با حضور نمایندگان انجمن نظارت بر انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و ۱۵۰ صندوق فعال برای اعلام رای فعالان اقتصادی گذاشته شده است تا پس از بررسی کارت بازرگانی فعالان اقتصادی، می‌توانند پای صندوق‌های مربوطه در اتاقک‌های مجزا وارد شود و کد رای خود را وارد کنند.

۱۴هزار و ۹۵۳نفر واجد شرایط حضور در انتخابات اتاق بازرگانی تهران هستند که مطابق آمار در سال‌های گذشته حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر پای صندوق رای حضور پیدا می‌کردند، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تعداد بیشتری در سال جاری در این دوره به کاندیدای موردنظر خود رای دهند.

فعالان اقتصادی پس از ورود به سالن ۳۸A، کارت بازرگانی خود را تحویل می‌دهند و کارتی را به منظور تایید صلاحیت برای رای دریافت می‌کنند که پس از آن می‌توانند پای صندوق رای حضور پیدا و نظر خود را به صورت الکترونیکی اعلام کنند.

هر نفر به صورت فردی می‌توانند در اتاقک‌های حاضر شوند و در صورت نیاز برای دریافت راهنمایی تنها نمایندگان هیات نظارت اجازه همراهی فعالان اقتصادی را دارند و در پایان کارت بازرگانی رای دهندگان پس از خروج از مسیرهای تعبیه شده، در انتهای سالن تحویل آنها می‌شود.

تا ساعت ۱۶:۳۰ امروز ۲۰۵۰ نفر در پای صندوق رای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران حضور پیدا کردند.

منبع خبر : فردای اقتصاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا