حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال موسیر قاچاق در “نجف آباد”اصفهان /کشف ۵۳ هزار کپسول نیروزای قاچاق در شهرضا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،،سرهنگ”محمدرضا خدادوست” گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان “نجف آباد” از انبار مقادیر زیادی موسیر تازه در یک انبار باخبر شدند که جهت بررسی صحت موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این انبار بازرسی بعمل آمد که مقدار ۲۵ تن موسیر قاچاق کشف شد .

سرهنگ خدادوست ارزش موسیر ها را ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت : برابر اعلام کارشناسان منابع طبیعی و جهاد کشاورزی این موسیر ها از منابع طبیعی شهرستان”فریدن” و یکی از استان های همجوار به این شهرستان منتقل شده اند .

این مقام انتظامی اضافه نمود: در این زمینه یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق در”اصفهان”

رئیس پلیس شهرستان اصفهان از دستگیری یکی از فروشندگان عمده کالای دخانی قاچاق خبر داد و گفت: در بازرسی از محل دپوی این کالاها تعداد ۱۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ” حسن یاردوستی” اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری کالای دخانی توسط فردی در یک واحد صنفی ،موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع محل نگهداری مواد دخانی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به بازرسی محل دپوی مواد دخانی پرداختند.

وی در ادامه گفت:ماموران پلیس در بازرسی از محل تعداد ۱۸هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را به همراه ۱۰۰ گرم ماده مخدر تریاک به همراه ادوات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ “یاردوستی” در خاتمه خاطر نشان کرد: در این خصوص متهم اصلی این پرونده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا