بازار‌های مالی ، بورس و بانک

این ۲گروه فهمدرستی از حجاب ندارند: کسانی که رفتارهای بی قاعده می کنند؛ افرادی که معتقدند باید از حجاب عبور کرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،اینجاست که باید موضوع حجاب را در پازل دشمن دید و در برابر تحرکات دسیسه آلود معاندان و اپوزیسیون تا سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در مسأله حجاب با برنامه متقابل وارد شد و به قاعده عمل کرد.
«حجاب» یک ضرورت دینی و یک الزام قانونی در کشور است و همچنان که رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان در جمع کارگزاران نظام فرمودند «کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است.» اما وقتی دشمن در پشت پرده حجاب قرار می‌گیرد باید چند نکته را با هم در نظر داشت تا «هجمه به حجاب» یا «هجمه با حربه حجاب» را دقیق دید و برای آن برنامه به قاعده داشت.
یکم. اساس کار در حوزه حجاب، کار فرهنگی و روشنگری است. نهادها و دستگاه‌های فرهنگی باید بر اساس مقتضیات زمان و در برابر جنگ نرم دشمنان، هنر و جذابیت‌های هنری را به‌کار بگیرند و در جنگ سبک زندگی‌ها بتوانند حکمت حجاب را به تصویر بکشند. ناگفته پیداست که در برابر هنجارشکنان نباید تساهل کرد.
دوم. مسأله اصلی کشور، اقتصاد و معیشت مردم است و نباید عملیات‌ رسانه‌ای دشمن در موضوع حجاب، باعث شود تا مسأله اقتصاد به حاشیه برود.
سوم. گروهی که نسخه می‌پیچند جمهوری اسلامی از موضوع حجاب عبور کند یا گروهی که با رفتارهای ناشایسته و بی‌قاعده، – خواسته یا ناخواسته- آب به آسیاب دشمن می‌ریزند،هر دو فهم دقیق و عمیقی از حجاب و مردم مؤمن ایران ندارند.

۲۳۳۰۲

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا