اخبار استان ها

اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل در صورت تداوم ترافیک در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: در ایام پایانی سال با توجه به خریدهای شب عید و همچنین بازگشایی زاینده رود و حضور مردم در حاشیه رودخانه شاهد افزایش ترافیک در هسته مرکزی شهر و حاشیه رودخانه زاینده رود هستیم و مسئولان شهری در شورای ترافیک استان و شهرستان اصفهان باید تدابیر جدیدی را برای مدیریت ترافیک در این مناطق اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین افزایش ساعت کاری مترو می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک داشته باشد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: البته ضروری است دسترسی که وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی سهل الوصول باشد و مردم بتوانند به راحتی از این ناوگان استفاده کنند.

لزوم افزایش پارکینگ در شهر اصفهان

وی با بیان اینکه چنانچه ضروری باشد طرح زوج و فرد را در صورت ادامه این شرایط از درب منازل اجرا کنیم، گفت: افزایش تعداد پارکینگ‌های شهر در مناطق دارای جاذبه سفر بیشتر باید افزایش یابد تا مردم خودروهایشان را در محل‌های دوبله و ممنوعه پارک نکنند و منجر به ایجاد ترافیک نشوند.

سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه همکاران ما در پلیس راهور در این ایام حضور حداکثری را برای کنترل ترافیک خواهند داشت، افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه پارک ممنوعه منجر به ایجاد گره ترافیکی می‌شود و مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: چنانچه شرایط ترافیکی شهر به صورت فعلی ادامه داشته باشد امکان اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل وجود دارد.

گفتنی است از ماه گذشته، ترافیک در اصفهان به طرز باورنکردنی افزایش یافته است و اکثر خیابانهای شهر در ساعات منتهی به ظهر و شب قفل است به نوعی که حرکت از یک سو به سمت دیگر شهر گاه ساعتها به طول می انجامد.

۴۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا