شهر و جامعهعناوین اخبار

 بررسی راهکار‌های بهینه سازی مصرف انرژی توسط گاز خراسان رضوی

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید ایمان پیش بین با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال به طور ویژه موضوع صرفه جویی مصرف حامل های انرژی علی الخصوص در حوزه گازطبیعی در دستور کار شرکت گاز خراسان رضوی قرار دارد.

وی از همکاری امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان با سازمانهای مرتبط و دانشگاههای کشور پیرامون انجام پروژه‌های پژوهشی مشترک سخن گفت و افزود: در این راستا تفاهم‌نامه‌های خوبی با دانشگاههای اصلی خراسان رضوی و پارک علم و فناوری استان و سایر مراکز علمی منعقد شده است.

به گفته پیش بین، افزایش سطح مطالعات و تحقیقات در حوزه بهینه سازی مصرف سوخت، منجر به ارائه راهکارهای اصولی در زمینه حفظ و نگهداری سرمایه های ملی و بهره مندی آیندگان از این نعمت الهی خواهد شد.

گفتنی است؛ پیش از این امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی موفق به دریافت عناوین متعددی از جمله کسب ۱۵ عنوان برتر کشوری در جشنواره‌ها و گردهمایی‌های داخلی و خارجی، کسب ۳ عنوان متوالی “رئیس پژوهشی برتر” در سطح وزارت نفت و اجرای موفقیت آمیز ۵۸ پروژه پژوهشی در حوزه فنی و مهندسی و منابع انسانی شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا