شهر و جامعهعناوین اخبار

بهره برداری از طرح “کتاب، مادر، کودک” در بانوسرای آفتاب

به گزارش سرمایه گستران، هنگامی که مطالعه بخش جدایی ناپذیر زندگی مادر باشد توان بالاتری در رشد و تکامل کودک دلبندش خواهد داشت که بر همین اساس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه با همکاری مرکز تخصصی بانوان وابسته یه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نظر دارد با بهره برداری از طرح “کتاب، مادر، کودک”، زنان و مادران ارجمند را با کتاب و کتابخوانی بیشتر مأنوس کند.

طرح “کتاب، مادر، کودک” روز دوشنبه یکم مرداد ساعت ۱۰ صبح ویژه اجرا در مناطق پانزده‌گانه شهرداری در محل بانوسرای آفتاب واقع در خیابان سروش، کوچه ۶۲(آفتاب) بهره برداری می شود.

همچنین خانه سَمن های بانوان(سازمان های مردم نهاد) نیز روز دوشنبه یکم مرداد ساعت ۱۰ صبح در محل دفتر تخصصی بانوان افتتاح می شود.

برگزاری همایش بزرگ “انتخاب رشته” در کتابخانه مرکزی

همایش بزرگ انتخاب رشته ویژه داوطلبان کنکور روز چدوشنبه یکم مرداد در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

فاکتورهایی که بایستی در یک انتخاب رشته صحیح مورد توجه قرار گیرد با حضور استاد فَمی تفرشی(پیروز) ویژه دختران و پسران کنکوری بیان می شود.

این برنامه از سوی اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز دوشنبه یکم مرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت رایگان در کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته، جنب خیابان هشت بهشت مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۲۳۹۹۳۵ تماس حاصل کنند.

“خانواده شاد” برنامه ای متفاوت در دل شهر

خانواده شاد در قالب جشنواره آری به نه تا ۱۲ مردادماه در پارک‌های و مراکز تفریحی مناطق پانزده گانه شهر اصفهان ادامه دارد.

رویکرد و هدف اصلی این جشنواره برگزاری جشن شاد خانواده‌محور  بوده و انتقال پیام به خانواده‌ها به صورت غیرمستقیم در جهت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر بر مبنای خانواده دارایی‌محور دومین هدف جشنواره می باشد.

این برنامه ۳ و ۴ و ۵ مرداد به ترتیب در پارک صفه، میدان جلفا، پارک سپاهان شهر، ۱۰ مرداد در بوستان قدس، ۱۱ مرداد در پارک شهید رجایی و ۱۲ مرداد در پارک کوثر میزبان عموم شهروندان خواهد بود.

جشنواره خانواده شاد از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در پارک‌ها و بوستان‌های مناطق پانزده گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود و حضور در این برنامه برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

گفتنی است؛ برنامه ریزی شده تا این جشن‌ها اجرای متفاوتی نسبت به جشن‌های معمول داشته باشد و بدون حضور مجری برگزار شود که تم این برنامه یک نمایش بوده که طنز، پخش کلیپ کارشناس، اجرای موسیقی و … در قالب همین نمایش گنجانده شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا