اخبار استان ها

دست از تفرقه‌افکنی برداریم – سرمایه گستران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، حسن سالاری امروز _یک‌شنبه چهاردهم اسفندماه_ در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن تبریک اعیاد بزرگ ماه شعبان به خصوص میلاد منجی عالم بشریت به همه مردم فهیم بندرعباس، اظهار کرد: از شهردار محترم خواستارم در خصوص پرداخت حقوق و عیدی تعجیل و تسریع کند، بدون شک با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، شرایط پرسنل و کارگران نسبت به دوران مشابه سال قبل قابل قیاس نبوده و نیست.

وی افزود: ابتدا از قادر متعال یاری می‌جویم که هرچه بر زبان می‌آورم جز دلسوزی، صداقت و خالصانه نبوده و حرفی که باعث رنجش مردم شهرم شود، نگویم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: شرایط کشور و مردم پس از بحران آفرینی در حوزه‌های امنیتی که هدف اصلی آن از بین بردن آرامش و امنیت در جامعه است و بیش از پیش دست مسببان و محرکان آن رو شده است، با فتنه‌های جدید اقتصادی مناسب نیست و همه باید تلاش کنیم روح امید و امیدواری که بالاخره مقاومت مردم و پایداری در مسیر حق جواب خواهد داد را به جامعه بدمیم نه برعکس آن.

وی گفت: واضح می‌گویم برخی به دنبال آن هستند که بگویند کل این شورا که به صفات انقلابی، جوانی، پاک دستی و پرکاری مزین است، کارایی لازم را نداشته تا بتوانند در انتخابات‌های آینده ثمره این نگاه را بچینند و ریل را به مسیر غلط قبل برگردانند و متأسفانه ما نیز در این شورا خواسته یا ناخواسته با این هدف همراهی می‌کنیم اما نمی‌دانیم بر «شاخه نشسته‌ایم و بن می‌بریم» جای بحث مفصل در اینجا نیست اما به وضوح می‌گویم این شورا و کمیسیون‌های آن در خصوص بسیاری از مسائل مانند بودجه، فرهنگی، خدمات شهری، حمل و نقل و ارتباط مردمی و پاسخگویی و دیگر حوزه‌ها عملکرد قابل تحسین و دفاعی داشته اما مگر برخی می‌گذارند این حرف‌ها به سمع و نظر مردم برسد؟

سالاری تاکید کرد: به هر چیز اعتقاد داریم دست از این تفرقه افکنی برداریم؛ چرا به تصمیمات جمعی چه به نفع ما باشد و چه به ضرر ما احترام نمی‌گذاریم.

وی اضافه کرد: شورا دو سال پیاپی با اکثریت تصمیم گرفته که خانم جراره که هم تجربه بسیار زیادی دارد و هم متانت از رفتارش عیان است را رئیس قرار دهد، هرچند که سال اول با یازده رأی ما رئیس شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: چرا احترام نمی‌گذاریم و سعی در تخریب وی داریم؟ بارها شاهد آن بودم که ایشان همه را به آرامش و عدم پاسخ دادن به نطق‌ها و جملات غیر واقعی دیگران توصیه و خود به آن عمل می‌کند و حال که کاسه صبرش از بی اخلاقی بیش از حد به سر آمده و جملاتی را بحق بر زبان آورده باید آماج کلمات زشت و ناپسند قرار بگیرد و از بیرون افراد قلم به دست خود فروخته‌ای اجیر شوند تا شخصیت ایشان را از شوراهای قبل و دوره ریاستش در شورای قبل و همچنین همه اعضای شورای کنونی را به چالش بکشند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا