تکنولوژی

وزارت ارتباطات به عنوان دستگاه برتر اجرایی در حوزه ذیحسابی و

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، جلسه هم اندیشی عاملان ذیحسابی ادارات کل ارتباطات استان های کشور با حضور هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، محمود زالی ذیحساب و مدیرکل امور مالی و حجت الاسلام و المسلمین جابر قلیان دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با موضوع بررسی برنامه های سال ۱۴۰۱ و حفظ انضباط مالی و شفافیت برگزار شد.

بعد از پیگیری های صورت گرفته در این جلسه اعلام شد تا به منظور تقویت روحی و حفظ شادابی کارکنان سراسر کشور، برای اجرای برنامه های فرهنگی چون جشن های شعبانیه، اعتبارات فرهنگی برای نخستین بار به ادارات کل ارتباطات استان های سراسر کشور اختصاص پیدا کند.

همچنین در این جلسه دیگر برنامه های فرهنگی که به منظور تقویت روحیه کارکنان در استان های کشور در نظر گرفته شده، تشریح و برنامه ریزی شد تا نسبت به تقویت عاملان ذیحسابی ادارات کل ارتباطات استان های کشور اقدام شود تا کارکنان فعال در استان های کشور در راستای پیشبرد اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بهتر از قبل گام بردارند.

تمرکز زدایی و توجه به ادارات کل ارتباطات استانی از برنامه های وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم به شمار می رود که در حوزه های فنی و تخصصی دنبال می شود که بر همین اساس اختصاص اعتبارات فرهنگی، با هدف رشد و توسعه امور استان ها برنامه ریزی شده است.

علاوه بر آن اعلام شد که بر اساس ارزیابی های وزارت امور اقتصاد و دارایی از عملکرد مالی دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰، ذیحسابی و امور مالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رتبه برتر در میان سایر دستگاه های اجرایی شناخته شد.

کسب این رتبه در پی اهتمام بر حفظ انضباط مالی و شفافیت در وزارت ارتباطات بدست آمده است که بعد از بررسی عملکرد و ارزیابی شاخص های ارایه شده از سوی کارشناسان خبره وزارت امور اقتصاد و دارایی محرز اعلام شد.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا