اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ اسفندماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بودجه شهرداری ملایر ۲ برابر شد

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: بودجه شهرداری ملایر برای سال ۱۴۰۲ با رشدی ۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته، ۷۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شد که طی روزهای آینده به شورای اسلامی شهر تقدیم خواهد شد.

۱۵ بوستان تهران برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است

امیر قاسمی، سرپرست ستاد گردشگری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: در مبادی ورودی شهر و ۱۵ بوستان امکان اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده و بسته‌های نوروزی و اطلاعات گردشگری به شهروندان و میهمانان نوروزی ارائه می‌شود.

اجرای آسفالت ۴۵ هزار مترمربع خیابان در دزفول طی یک ماه

عباس یوسفی نژاد، سرپرست شهرداری دزفول با بیان اینکه آسفالت معابر دزفول با سرعت در حال انجام است، گفت: طی یک ماه گذشته، عملیات روکش آسفالت ۴۵ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر شهر دزفول انجام شده است.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد از دفتر ایرنا بازدید کرد

داریوش بارانی بیرانوند، سرپرست شهرداری خرم‌آباد با بیان این که شهروندان در این شهرستان شایسته خدمات مطلوب هستند، گفت: رفع مشکلات آنان، اجرای طرح‌های عمرانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم دغدغه اصلی شهرداری خرم آباد است.

نصب المان‌های نوروزی همدان از ۲۵ اسفندماه

حامد جلیلوند، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید بر اینکه برنامه‌های استقبال از بهار در همدان انجام شده است، گفت: المان‌های نوروزی از ۲۵ اسفندماه در نقاط مختلف شهر همدان نصب می‌شود.

طرح‌های رفع مشکلات ترافیکی در سنندج اجرایی می‌شود

سید انور رشیدی، شهردار سنندج از تعریف برنامه‌های کوتاه و بلند مدت برای رفع مشکلات ترافیکی در سنندج خبر داد و گفت: کار مطالعاتی چند طرح کلان در مسیر رفع مشکلات ترافیکی انجام شده و در آینده نزدیک وارد فاز اجرا می‌شود.

۵۵ نیروی عملیاتی شیروان آماده مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال

علی عسگرپور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان از آماده‌باش کامل نیروهای این سازمان خبر داد و گفت: امسال ۵۵ نیروی عملیاتی آتش نشانی اعزامی از ۳ ایستگاه این شهر آماده مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال هستند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا