اخبار استان ها

اجرای ویژه برنامه «رمضان‌گرد» در تخت فولاد اصفهان/ ناژوان ۶۰ ثانیه خاموش می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _شنبه پنجم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: شب گذشته با تلاش کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان توانستیم با مدیریت خوب، مسافران نوروزی را طبق اولویت‌ها به سمت مراکز اسکان هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت اسکان مسافران نوروزی به ترتیب هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، خوابگاه‌های دانشجویی، مراکز زیر نظر آموزش و پرورش و در نهایت مجموعه باغ فدک است و برای شرایط اضطرار و در صورت بارش باران، ورزشگاه‌های شهر نیز به این اولویت‌ها اضافه می‌شود، افزود: تاکنون با تلاش همکاران مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم و توانستیم خدمات خوبی را به گردشگران ارائه کنیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در کنار اقداماتی که برای مواردی همچون اسکان و حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده است، در مکان‌های مختلف شهر، برنامه‌ها و رویدادهای ویژه فرهنگی نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رویدادها و برنامه‌هایی در ناژوان به‌عنوان ریه سبز و اکولوژیک اصفهان، تدارک دیده شده است و مسافران و شهروندان می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند، اضافه کرد: امروز ویژه برنامه ساعت زمین با عنوان «مثبت ۶۰» در ناژوان برگزار می‌شود و به احترام زمین از ساعت ۱۹:۰۰ به‌مدت ۶۰ ثانیه چراغ‌های این محدوده خاموش خواهد شد.

معرک‌نژاد تاکید کرد: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان نیز با ارائه خدمات متفاوت در مجموعه گردشگری صفه، شهر رویاها و دیگر نقاط گردشگری تحت اختیار، سعی کرده است رویکرد متفاوتی داشته باشد و در بعد سرگرمی و تفریح، روزهای خوبی را برای شهروندان و گردشگران رقم بزند.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های «رمضان‌گرد» و «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» از امروز (شنبه) آغاز می‌شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان، از بعد شخصیت‌ها و افراد آرمیده، معماری و تاریخی در سطح بین‌المللی شناخته شده است، تور بازدید از این مجموعه، با عنوان «رمضان‌گرد» تدارک دیده شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان افزود: همچنین جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ۲۷ رشته ورزشی برای دختران و پسران از امروز آغاز می‌شود که برای علاقه‌مندان حوزه ورزش جذاب خواهد بود.

وی ادامه داد: مسافران و گردشگران می‌توانند اطلاعت مورد نیاز خود را از سامانه ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان «۱۳۷»، اپلیکیشن «اصفهان‌من» و رادیو آنلاین صدای شهر در این اپ دریافت کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا