اخبار استان ها

ایجاد آرامش در زنان باعث ایجاد نشاط در جامعه می‌شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی درباره ایجاد نشاط اجتماعی در شهر تهران اظهار کرد: بیشتر برنامه‌هایی که در کمیته سلامت شورای شهر در نظر گرفته‌ایم سعی بر این دارد که علاوه بر اینکه برای همه اقشار مختلف جامعه باشد، اما به بانوان توجه بیشتری داشته باشد.

وی افزود: معتقدم وقتی زنان دارای نشاط اجتماعی باشند می‌توانند در منزل هم نشاط و آرامش را گسترش دهند و این امر باعث می‌شود کارایی و بهره‌وری تمام اعضای خانواده از جمله مردان نیز افزایش پیدا کند، از این رو در بیشتر برنامه‌ها سعی شده است جوانان، نوجوانان و زنان را در برگیرد.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: نصف جمعیت کشور زنان هستند و تربیت نیم دیگری از کشور نیز برعهده آن‌ها است، بنابراین ایجاد نشاط و آرامش در زنان باعث ایجاد نشاط و آرامش در کل جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه بالای مشاوره سعی داریم در خانه‌های سلامت مشاوره به افراد ارائه شود تا با این کار بتوانیم در این مراکز مشاوره ابتدایی و سطحی را به صورت رایگان ارائه دهیم، همچنین با برخی از مراکز و خیریه‌های سلامت که در این زمینه فعالیت می‌کنند جلساتی برگزار کرده‌ایم تا از آن‌ها نیز در این برنامه‌ها استفاده کنیم و بتوانیم در مساجد نیز این خدمات را ارائه دهیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا