اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم اردیبهشت‌ماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر بیرجند آماده اجرا است

محمود ظهوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر بیرجند برای اولین بار آماده اجرا و در سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) بارگذاری شده است.

تولید آسفالت با هدف بهسازی معابر در کرج ۲ برابر شد

مهرداد کیانی، شهردار کرج با اشاره به اهمیت بهسازی معابر شهری استان البرز به ویژه کرج اعلام کرد: ظرفیت تولید آسفالت در کارخانه آسفالت کرج با اجرای طرح توسعه‌ای نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمان

رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: نرخ کرایه وسایل نقلیه عمومی در سال ۱۴۰۲ به طور میانگین ۴۳ درصد (بین ۴۰ تا ۴۵ درصد) افزایش یافته است.

جابه‌جایی ۲۰۰ اصله از درختان سطح شهر رزن به پارک ۲ هکتاری

احمد محمدی‌راستی، شهردار رزن از جابه‌جایی ۲۰۰ اصله از درختان سطح این شهر در سال گذشته خبر داد و گفت: به جای قطع این درختان با تفکیک درختان نسبت به جابه‌جایی ۲۰۰ اصله از درختان سطح شهر و انتقال آنها به پارک دو هکتاری جدیدالاحداث شهر اقدام شد.

تولید بیش از ۴ میلیون نشاء بهاره در نهالستان شهرداری رفسنجان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری رفسنجان از تولید بیش از چهار میلیون نشاء بهاره در نهالستان شهرداری خبر داد.

آتش‌سوزی در فردیس چهار مصدوم برجا گذاشت

حسین عاشوری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از مصدومیت چهار شهروند فردیس در پی حریق منزل مسکونی خبر داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا