اخبار استان ها

مهم‌ترین دلیل عدم رویایی به رسمیت نشاختن رژیم صهیونیستی است

سرهنگ وحید رجبی در جمع اصحاب رسانه گفت: اگر ارزشی در کشور ما وجود دارد همچون به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی از عقل سلیم بزرگی و دین و آینی برگرفته است.

رجبی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی در سیاست خارجی کشورمان قرار گرفت و به همین منظور بازی نکردن تیم‌های ورزشی و ورزشکاران ایرانی برابر این رژیم یکی از اصول مشخص و غیرقابل خدشه در ورزش کشور است.

به گفته وی مهم‌ترین دلیل عدم رویایی به رسمیت نشاختن این رژیم است.

رجبی با بیان اینکه در سنوات گذشته ورزشکاران بسیاری در برابر این رژیم حاضر نشده‌اند یا به نوعی بازی نکردن خود را اعلام کرده‌اند تصریح کرد: در استان اصفهان نیز افرادی همچون جزینی و حیدریان در تاریخ ورزش استان این حرکت ارزنده را انجام داده‌اند این در حالی است که حتی اقلیت‌های دینی در اصفهان و از ارامنه نیز زمانی در المپیاد ارامنه از حضور برابر رژیم صهیونیستی خودداری کرده‌اند.

در ادامه مسئول بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: حمایت از ورزشکاران امری ضروری است و باید قهرمانان کشورمان را که باعث افتخار آفرینی می‌شوند حمایت کرد.

رجبی با انتقاد از اینکه حداقل‌های زندگی ورزشکاران ما از جمله شغل و مسکن همچنان فراهم نشده اذعان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا ورزشکاران دغدغه جز تلاش برای کسب سکو نداشته باشند و بتوانند با آرامش ورزش قهرمانی و پهلوانی داشته باشند.

در ادامه این نشست از چند تن از ورزشکاران تقدیر به عمل آمد.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا