حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۱۹۹کیلو و۵۰۰گرم تریاک در”شهرضا”/کشف ۸۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در “سمیرم”/دستگیری سارقان و کشف خودرو سرقتی در گلپایگان/کشف دوچرخه های قاچاق در “اردستان”

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “صادق کاظم زاد” گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و مواد مخدر “شهرضا” حین کنترل و گشت زنی در یکی از محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۹۹کیلو و۵۰۰گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی ها جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.#

***کشف ۸۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در “سمیرم

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف ۲ محموله کالای قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال ودستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید “رئیسیان” حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو و وانت پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها تعداد۴۰ هزار عدد دستمال تنظیف خودرو ، ۱۱ هزار و ۷۶۰ عدد اسکاج ظرفشویی ، یک دستگاه ال ای دی ۵۵ اینچ و یک دستگاه یخچال فریزر ساید کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۸۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ قرقانی اظهار داشت : در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال رونق تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

***دستگیری سارقان و کشف خودرو سرقتی در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری ۲ سارق و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی سبحانی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو سواری پیکان مشکوک ، بلافاصله ماموران در مبادی ورودی شهر مسقر و به کنترل محور پرداختند.

وی در ادامه گفت: ماموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی حین کنترل محور ورودی ،خودروی مورد نظر را شناسایی و دستور ایست داده که راننده بدون توجه به سمت صحراهای اطراف متواری می شود .

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: خودروی مورد نظر پس از هماهنگی با دیگر عوامل گشتی متوقف و بلافاصله راننده و سرنشین دستگیر شدند ودر بررسی از سوابق خودرو مشخص شد دارای سابقه سرقت از شهرستان اصفهان بوده و اصالت خودرو نیز تغییر و دستکاری شده است .

سرهنگ سبحانی در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

***کشف دوچرخه های قاچاق در “اردستان

سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف ۱۳۸ دستگاه دوچرخه خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردستان خبر داد.

سرهنگ” حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اردستان در راستای انجام ماموریت های خود اقدام به بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان کردند.

وی افزود: کارآگاهان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون فوتون مشکوک و در بررسی های صورت گرفته دریافتند که مدارک ارائه شده از سوی راننده با بار وی همخوانی ندارد.

سرهنگ” ترکیان” اظهار داشت: در این عملیات تعداد ۱۳۸ دستگاه دوچرخه خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می شدند کشف شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این رابطه کالاهای مکشوفه به اداره اموال تملیکی استان منتقل و راننده خودرو نیز دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

***کشف ۹کیلوو۷۰۰گرم تریاک درشهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف۹کیلوو۷۰۰گرم تریاک ودستگیری ۲ نفردراین خصوص خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۹کیلوو۷۰۰گرم تریاک کشف و ۲نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

***تمرکز حواس در هنگام رانندگی ضروری است

گروه استان ها_اصفهان_باتوجه به بررسی علل و آمار سوانح رانندگی در چند ماهه سال جاری و اختصاص عدم توجه به جلو به عنوان بیشترین علل تصادفات بخش درون شهری استان تمرکز حواس در هنگام رانندگی ضروری است.

زمانی که شما در حال رانندگی هستید وظیفه دارید تمام حواس خود را متوجه راه و سایر استفاده کنندگان از راه کنید و برای مقابله با هرگونه خطر و حادثه‌ای آمادگی داشته باشید.

آگاهی از خطراتی که شما و دیگران را حین رانندگی تهدید می‌کند، می‌تواند کمک مؤثری در تصمیم‌گیری به موقع شما داشته باشد.

باید عکس‌العمل سایرین را پیش بینی کرده، بر رانندگی خود تسلط داشته و تصمیم‌های منطقی و به موقع بگیرید.

خود را برای هرگونه حادثه احتمالی آماده کنید ، همیشه با دقت پیش ‌روی خود را نگاه کنید و شرایط خطرناک را پیش‌بینی کنید. در این صورت زمان بیشتری جهت واکنش در برابر خطرات خواهید داشت. هوشیاری شما در تشخیص شرایط خطرناک بسیار اهمیت دارد، همیشه با سرعتی حرکت کنید که بتوانید در مواقع خطر به راحتی وسیله نقلیه را متوقف کنید، این شرایط قابل پیش‌بینی نبوده و هر موقع ممکن است پیش بیاید.

به هنگام رانندگی، دیگران نیز با خطراتی در اطراف خود مواجه هستند. ممکن است جهت احتراز از این خطرات هر لحظه از مسیر خود منحرف شوند. ممکن است خطر بالقوه‌ای را تشخیص داده و ناگهان به چپ یا راست بپیچند. شما بایستی این خطرات را پیش‌بینی نموده و آمادگی و زمان کافی برای واکنش داشته باشید.

گردآوری توسط سرهنگ “علی مولوی” سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا