دسته‌بندی نشده

کارگروه تخصصی رسیدگی به مسائل شاغلین و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با توجه به لزوم حل و قصل مشکلات شاغلان و بازنشستگان شرکت و هم اندیشی در این راستا، صبح امروز سه شنبه ۱۵مهرماه ۹۹ نشست صبحانه کاری دکتر افتخاری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و مهندس سیدمجیدصدری، مدیرعامل شرکت برگزار و در این جلسه مقرر شد ضمن تشکیل کارگروه تخصصی ، موضوعات و مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در بخش های مختلف، احصا و بررسی شده و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این جلسه با تشریح مشکلات در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات ،خواستار تسریع در تدوین دستورالعمل و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اظهار اینکه بنا شد با انعقاد تفاهم نامه ای بازنشستگان کشوری از تسهیلات مخابراتی استفاده کنند، از تعامل مشترک صندوق بازنشستگی و شرکت مخابرات ایران در موارد موردنظر خبر داد.
مهندس صدری همچنین خواستار شد تا مقررات تامین اجتماعی بر کسورات و آیتم های بازنشستگی کارکنان شاغل مخابرات که مشترک صندوق بازنشستگی کشوری هستند، اعمال شود.
دکتر افتخاری نیز با بررسی کامل مشکلات طرح شده در این جلسه، ضمن تاکید بر حل مشکلات موجود در بخش شاغلان و بازنشستگان شرکت، از تشریک مساعی صندوق بازنشستگی برای حل و فصل مشکلات بازنشستگان و شاغلان خبر داد.
در این جلسه مقرر شد کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان دو طرف تشکیل و موضوعات را با اولویت مباحث مربوط به صندوق بازنشستگی و اعمال مقررات تامین اجتماعی برای کارکنان و بازنشستگان مشمول، بررسی و اعلام نتیجه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا