اخبار استان ها

بهسازی باغ‌های بانوان اصفهان در دستور کار است

فرزانه کلاهدوزان در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به افزایش فعالیت‌های اجتماعی زنان در کشور، یک یا حتی تعداد بیشتری از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان باید نماینده زنان باشند.

وی افزود: بنده همان‌قدر که نماینده بانوان هستم، نماینده مردان نیز هستم، اما به لحاظ جنسیت و دغدغه‌هایی که از جنس بانوان دارم، در راستای رفع مشکلات، تصمیم‌ها و نظراتی را اعمال می‌کنم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در همین راستا فعالیت‌هایی در راستای فعال‌سازی باغ‌های بانوان پس از دوران کرونا انجام شده است و بهسازی این مکان‌ها در دستور کار است.

وی اضافه کرد: در مناسبت‌های مختلف نیز در خدمت بانوان شهر بودیم و به‌مناسبت روز مادر، سال گذشته با یاری اعضای شورا، برنامه «مهمان مامان» اجرا شد و برنامه‌های دیگری ذیل کمیسیون فرهنگی اجرا می‌شود.

کلاهدوزان تاکید کرد: مادر سه فرزند هستم و مادر بودن و خانواده‌محوری برای من مهم است، اما با توجه به جایگاه خدمت‌گذاری شهروندان، سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ام.

وی تصریح کرد: وقتی نماینده مردم شهر باشیم، سرمایه اعتماد مردم را با صحبت‌ها درباره بسیاری از مسائل دریافت می‌کنیم که شیرینی خود را دارد؛ شیرین‌تر آن زمانی است که مشکلی رفع می‌شود که بسیار لذت‌بخش است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا