اخبار استان ها

موافقت اعضای شورای شهر تهران با اصلاح آئین‌نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم‌فروردین‌ماه_ در یکصدوچهل‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: طرح پیشنهاد اصلاح آئین‌نامه اجرایی ماده (۱) قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها برای بررسی و ارسال به شورای عالی استان‌ها در دستور کار امروز شورای ششم پایتخت بود.

وی افزود: در نامه‌ای ۱۲ نفر از اعضای شورا بیان کردند که طبق دلایلی نمی‌توانند در جلسات کمیسیون ماده ۷ به مناطق بروند و در این جلسات حضور داشته باشند، لذا طرح این آئین‌نامه برای بررسی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قصد نداریم تمام موضوعات باغات را در این طرح حذف کنیم، تصریح کرد: حضور در کمیسیون ماده ۷ مناطق عملی و صحیح نیست، بنابراین قرار گرفتن عضو شورا در کنار دو مسئول اجرایی از شهرداری اقدام درستی نیست و ورود به کار اجرایی تلقی می‌شود.

به گزارش سرمایه گستران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در رأی‌گیری بند حضور نمایندگان شورا به عنوان جایگزین اعضای شورا در کمیسیون‌های ماده ۷ مناطق، با ۱۹ رأی موافق و یک مخالف موافقت کردند، همچنین کلیات طرح با ۲۰ رأی موافق تصویب شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا