اخبار استان ها

تحقق بودجه ۵۵۰ میلیارد تومانی سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

مسعود بخشی در گفتگویی در قم اظهار کرد: برای بودجه مصوب سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۴۰ میلیارد تومان ابلاغ شد تا سازمان به این میزان فعالیت عمرانی در سطح شهر انجام دهد.

وی افزود: سرفصل فعالیت‌های عمرانی سازمان موضوع آسفالت و برداشت مصالح از معادنی که در اختیار دارد و تولید زیراساس و اساس و ماسه و مصالح مورد نیاز آسفالت و همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر بود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اضافه کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در ۸ ماهه ابتدای سال گذشته این بودجه را هم از حیث درآمد و هم حیث هزینه محقق کرد، درواقع این اعتبار در بخش سرفصل‌هایی که مطرح شد محقق شد.

بخشی ادامه داد: این تحقق بودجه در ۸ ماه اول سال منجر به این شد که درخواست افزایش اعتبار از مبانی و مجاری قانونی مطرح و در ماه‌های باقی مانده سال پروژه‌های جدید تعریف شود و بتوان پروژه‌ها را در کنار تولید آسفالت و مصالح ادامه داد.

وی با اشاره به موافقت هیئت مدیره، شورای سازمان و شورای شهر با افزایش ۶۰ میلیارد تومانی بودجه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ گفت: با این افزایش بودجه، فعالیت‌های عمرانی سازمان تا پایان سال تداوم و قوت یافت.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: در اسفند نیز فعالیت‌های عمرانی تقویت شدند با توجه به پروژه‌های در حال اجرا در سطح شهر، علاوه بر اینکه مبلغ ۵۰۰ میلیارد سازمان بدون توقف کار محقق شد.

بخشی خاطرنشان کرد: بودجه سال گذشته با ۵۵۰ میلیارد تکمیل و ۵۰ میلیارد بیشتر از مبلغ اصلاحیه سال گذشته پایان یافت.

وی افزود: ماحصل اتفاقات در سال ۱۴۰۲ به دلیل این تعریف بودجه و اعتبار رخ داد این بود که دو پروژه شاخص که بیش از یک سال مجموعه شهرداری درگیرش بود تمام شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اضافه کرد: پروژه مهم ادامه و بلوار جعفر طیار که تا خیابان شهیدان فاطمی ادامه داشت، در ایام نوروز به شهروندان اهدا شد.

بخشی افزود: همچنین مسیر دسترسی شمال شرقی بلوار فردوسی و پیامبر اعظم (ص) در ایام نیمه شعبان به اتمام رسید و مورد استفاده زائران قرار گرفت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا