اقتصادی

شرکت‌های غیردولتی به سامانه مودیان متصل می‌شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از سازمان امور مالیاتی، با توجه به اینکه کلیه اشخاص حقوقی از ابتدای فروردین‌ماه ۱۴۰۲، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و صدور صورت‌حساب الکترونیکی هستند، همایش هم‌اندیشی پیاده‌سازی نظام یکپارچه و فراگیر پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان با حضور شرکت‌های غیردولتی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

طبق این گزارش همایش هم‌اندیشی پیاده‌سازی نظام یکپارچه و فراگیر پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، به همت سازمان امور مالیاتی کشور و با حضور اشخاص حقوقی، روز _سه‌شنبه بیست‌سوم اسفندماه_ در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

گفتنی است، این هم‌اندیشی در راستای اجرای مرحله سوم قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و الزام تمام اشخاص حقوقی برای صدور صورت‌حساب الکترونیکی و ارسال آن به سامانه مودیان از ابتدای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ و آشنایی این دسته از مودیان با اجرای بهینه و اثربخش این قانون، برنامه‌ریزی و با حضور مسئولان امر برگزاری می‌شود.

پیش از این شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس به عنوان نخستین گروه فراخوان شده از اول آبان و شرکت‌های دولتی به عنوان دومین گروه فراخوان شده از ابتدای دی‌ماه سال ۱۴۰۱، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و صدور صورت‌حساب الکترونیکی شده بودند.

سرمایه گستران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا