اخبار استان ها

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، یوسف نوری امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در مراسم معارفه بیست‌وپنجمین استاندار مازندران واقع در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به بهره‌مندی این از استان از نعمات و مواهب الهی اظهار کرد: با وجود بهره‌مندی از مواهب طبیعی باید از آن‌ها به نحو شایسته استفاده و از ظرفیت‌های آن استفاده برد.

وی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مردم دیار علویان که فرمودند «من این مردم را دوست دارم و به آنان ارادت دارم.» باید از این استان به خوبی یاد کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه لشکر ۲۵ کربلا یکی از افتخارات بزرگ مازندران است، عنوان کرد: این استان سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد، علاوه بر نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس، در دفاع از حرم نیز مازندرانی‌ها حضور پررنگی داشتند.

نوری با اشاره به جایگاه بالای این استان در حوزه اقتصادی تصریح کرد: تولیدات کشاورزی مازندران نقش مهمی در امنیت غذایی کشور دارد.

وی با بیان اینکه در کوتاه‌مدت و میان‌مدت باید برنامه داشته باشیم، افزود: باید به طور یکپارچه از گلوگاه تا رامسر مورد توجه ما باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: اقتصاد دریاپایه باید در این استان به شکل جدی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گیرد، با توجه به اینکه تلاش می‌کنم تا برنامه‌های توسعه‌ای استان را دنبال کنیم و در مسیر شکوفایی مازندران گام برداریم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا