اخبار استان ها

امضای تفاهمنامه ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی در اصفهان

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان اعلام کرد: براساس توافقات گذشته مقرر شده بود این بیمارستان به‌عنوان مکمل و جایگزین بیمارستان شریعتی اصفهان ساخته شود اما به‌رغم گذشت زمان طولانی این مطالبه به حق مردم اصفهان بر زمین مانده و عملیات کلنگ زنی این پروژه مدت ها به تعویق افتاده بود.

وی ادامه داد: براساس نارسایی هایی که اغلب از گذشته وجود دارد، در چنین جلساتی باید مواردی که باعث نارضایتی بیمه شدگان شده را بحث و بررسی قرار دهیم تا بتوانیم خدمت رسانی مناسب تری به مردم داشته باشیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی یکی از بخش های اصلی حوزه درمان کشور است، تصریح کرد: استان اصفهان یکی از استان هایی است که به دلیل نسبت بالای بیمه شدگانی که دارد (رتبه نخست نسبت بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی به جمعیت در کشور متعلق به استان اصفهان است) اما به میزانی که این نسبت می طلبد سرمایه گذاری و پشتیبانی در استان اتفاق نمی افتد.

مرتضوی افزود: در جلسات مختلف و مراجعاتی که به استانداری اصفهان می شود بیمه شدگان از نوع خدمات و نبود برخی امکانات در شهرستان هایی که جمعیت قابل توجهی از بیمه شدگان تأمین اجتماعی در آنها حضور دارند گلایه‌مند هستند که این انتقادات به حق است و نگاه ویژه تری را به استان می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: نسبت پزشکان، متخصصان، دندانپزشکان و کادر درمان تأمین اجتماعی به دلیل نبود در شرایط ایده آل مطلوب ارزیابی نمی شود و مردم را با چالش هایی مواجه کرده است.

استاندار اصفهان با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه تأمین اجتماعی اظهار کرد: به‌رغم تلاش های انجام شده به دلیل رعایت نشدن برخی حداقل ها، شاهد نارضایتی مردم و بیمه شدگان هستیم که لازم است در این بخش نیز بازنگری شود تا افزایش رضایت بیمه شدگان را به همراه داشته باشیم.

مرتضوی افزود: برای تعاملات بیشتر استانداری و شهرداری اصفهان متحد و پشتیبان یکدیگر هستند و شهردار اصفهان با تمام قوا پای این کار است تا به یکی از نیازهای مردم پاسخ مطلوب دهیم.

استاندار در خصوص برخی پروژه های سرمایه‌گذاری در استان اظهار کرد: مقرر بوده هتلی در جوار پارک صفه(حسب زمینی که مجموعه استان در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار می دهد) کلنگ زنی شود که انجام نشده است.

مرتضوی افزود: همچنین هتل ایرانگردی جهانگردی نیز تخریب شده که نیازمند بازسازی است و عملیات بازسازی آن متوقف مانده؛ از این رو درخواست ما از سازمان تأمین اجتماعی سامان دهی به اینگونه پروژه ها برای جلب رضایت عمومی است.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا