اخبار استان ها

سهم ۵۱ درصدی مدیریت شهری در اجرای پروژه

سیدحمزه عبادی در گفتگویی با بیان اینکه سهم ۵۱ درصدی مدیریت شهری کنونی در اجرای پروژه زیرگذر در بهره‌برداری از آن اثرگذار بوده است، اظهار کرد: دلیل برگزار نشدن مراسم افتتاحیه این ابرپروژه وجود مشکلات حقوقی ناشی از معضل واگذاری ۸۸ قطعه زمین به شرکت ریسندگی و بافندگی به عنوان پیش‌پرداخت پروژه و ۵۵ قطعه زمین بلوار قطب راوندی موسوم به ۵۵ قطعه زمین خاکی در دوره گذشته مدیریت شهری بود.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه در دوره مدیریت شهری قبلی کمتر از ۵۰ درصد بود، افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه در دوره جدید مدیریت شهری بیش از ۵۱ درصد بوده است.

سرپرست کارگاه پروژه زیرگذر شهید سلیمانی کاشان با اشاره به توقف دو ماهه پروژه در پایان دوران مدیریت شهری گذشته، خاطرنشان کرد: پانزدهم مردادماه سال ۱۴۰۰ که زمان تغییر مدیریت شهری بود، دو ماه از توقف این پروژه می‌گذشت و دلیل این توقف حل نشدن مشکلات زمین‌ها بود.

عبادی تأکید کرد: با جدیت و تاکید شهردار کاشان مبنی بر تسریع در بهره‌برداری از پروژه زیرگذر و ارتباط شخص شهردار با قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، ادامه اجرای طرح از سر گرفته شد و با سرعت چهار تا پنج برابر نسبت به قبل پیش رفت و تکمیل شد.

به گزارش سرمایه گستران، عملیات اجرایی ابرپروژه زیرگذر شهید سلیمانی کاشان سال ۱۳۹۷ کلید خورد و در طول اجرای طرح با مشکلات مالی و واگذاری زمین به پیمانکاران مواجه شد. این طرح در دوره مدیریت شهری قبل به کندی پیش رفت، از این‌رو اتمام آن بالغ بر چهار سال به طول انجامید.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا