اخبار استان ها

نظام شورایی کشور باید از قوانین برخوردار باشد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، پرویز سروری امروز _پنجشنبه یازدهم اسفند_ در چهاردهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: در این حماسه باشکوه بار دیگر شاهد هنرنمایی بزرگ ملت ایران بودیم، حضوری که باطل‌السحر دشمنان بود و نقشه آنان را نقش بر آب کرد.

وی افزود: تمام رسانه‌های استکبار تلاش می‌کنند تا نظام را ساقط کنند اما مردم همیشه در صحنه ایران برنامه‌ریزی‌های دشمنان را با همبستگی خود از بین بردند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه تقویت نظام شورایی به معنای تقویت جمهوریت است، تصریح کرد: تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری بر عهده مردم است، لذا دشمنان تلاش دارند بین مردم اختلاف و شکاف ایجاد کنند و روند تجزیه کشور را دنبال کنند اما به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی با اشاره به موضوع آموزش شوراها تصریح کرد: نظام شورایی کشور باید از قوانین برخوردار باشد و بتوانیم با کیفیت‌بخشی به آموزش، زمینه‌ساز ارتقای شوراها باشیم.

سروری افزود: روز گذشته نخستین مرحله آموزش در جمع نمایندگان شورای عالی استان‌ها را آغاز کردیم و سعی بر این است تا با کمک وزارت کشور این روند را با قدرت ادامه دهیم، در این راستا ابلاغ دستورالعمل مربوط به آن توسط وزارت کشور، نوید اتفاقات خوبی در این حوزه را می‌دهد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا