شهر و جامعهعناوین اخبار

جلسه هم اندیشی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و پیشکسوتان حوزه تربیت بدنی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در شانزدهمین روز از آذرماه ۱۳۹۸ جلسه هم اندیشی معاونت تربیت بدنی و سلامت با حضور رییسی معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان، اعتباریان مشاور مدیرکل و جمعی از صاحبنظران و پیشکسوتان تربیت بدنی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

رییسی معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر در جلسه، به نود ودومین سال ورود تربیت بدنی به مدارس اشاره نمود و گفت: دبیرخانه بخش تربیت بدنی یکصدمین سال تاسیس اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آموزش و پرورش ناحیه ۶ می باشدکه برنامه ریزیهای و فعالیتهای مربوطه را پیگیری می نماید .

وی در ادامه از برگزاری جلسات متعدد با کارشناس مسئولان تربیت بدنی نواحی شش گانه به منظور ارائه راهکار و چگونگی فعالیتها خبر داد.

سپس اعتباریان مشاور مدیرکل آموزش و پرورش به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در زمینه آیین گرامی داشت یکصدمین سال تأسیس اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پرداخت و توضیحاتی را در خصوص برگزاری این آیین عنوان نمود.

در ادامه پیشکسوتان حوزه تربیت بدنی به ارائه پیشنهاداتی جهت باشکوه برگزار کردن این آیین پرداختند و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا