اخبار استان ها

دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، علی جمشیدیان صبح امروز _دوشنبه، ششم فرودین_ در جلسه دیدار مردم و مسئولان با فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به انتخاب شعار سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: هر جایی مردم در صحنه بوده‌اند، بهترین‌ها برای کشور رقم خورده است و موفقیت‌هایی در عرصه‌های مختلف حاصل شده است.

وی افزود: با حضور مردم، انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز و به پیروزی رسید و اکنون هم با حضور مردم توانستیم در مقابل همه زورگویان و ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کنیم و با اقتدار تمام در حال پیشرفت هستیم.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشت، مردم در انتخابات ۱۴۰۲ مشارکت حداکثری داشتند و سهم شهرستان دهاقان از این مشارکت ۵۶ درصد بوده است؛ از تمامی کسانی که در اجرای انتخابات و افزایش مشارکت مردم تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم.

جمشیدیان عنوان کرد: با توجه به اینکه شعار سال ۱۴۰۳، جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، امروزه تک تک ما وظیفه داریم نسبت به انقلاب و نظام مسئولیت خود را به نحو احسن انجام بدهیم.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تحقق شعار سال گفت: همه نهادها و ادارات در راستای حوزه مأموریتی خود، وظایف خود را برای تحقق شعار سال انجام دهند و برای مشارکت مردم تسهیل‌گری کنند.

فرماندار شهرستان دهاقان در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهرستان به صورت جدی تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد و حمایت‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا