شهر و جامعهعناوین اخبار

محدودیت ترافیکی باند شمالی زیرگذر میدان عاشق اصفهانی از اول آذر ماه

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید محسن واعظی‌فر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی صورت گرفته در خط دوم قطارشهری اصفهان اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان اصفهان و به دلیل ساخت هسته مرکزی ایستگاه عاشق اصفهانی از خط دوم قطارشهری اصفهان، از ابتدای آذر امسال، باند شمالی زیرگذر میدان عاشق اصفهانی واقع در شمال اصفهان، مسدود می‌شود.

وی ادامه داد: این عملیات عمرانی مربوط به ساخت پل در محل زیرگذر به منظور عبور قطار و ساخت ایستگاه عاشق اصفهانی خط دوم مترو است.

مجری خط دوم مترو اصفهان تصریح کرد: قرار است باند جنوب زیرگذر میدان عاشق اصفهانی صرفاً برای وسایل نقلیه سنگین به صورت دوطرفه مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان گرامی، پیشنهاد می‌ شود شهروندان محترم از این تاریخ از مسیرهای جایگزین به منظور تردد در منطقه مذکور استفاده کنند.

واعظی‌فر بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص مسیرهای جایگزین ترافیکی این منطقه با همکاری استانداری اصفهان، شهرداری اصفهان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، پلیس راهور اصفهان و سایر دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.

وی پیرامون فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در خط دوم قطار شهری تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت عمرانی چهار ایستگاه خط دوم قطارشهری اصفهان آغاز شده و تلاش می‌کنیم در صورت اختصاص بودجه و حمایت لازم، در زمان مد نظر اقدامات لازم را اجرایی کنیم.

مجری خط دوم مترو اصفهان بیان کرد: ایستگاه‌های شهرک امام حسین(ع)، زینبیه، عاشق اصفهانی و عمان سامانی در حال حاضر در دست فعالیت عمرانی است و عملیات اجرایی دو ایستگاه شاهد و لاله نیز در روزهای آینده آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: خط دوم مترو اصفهان، خط شرقی_غربی به طول حدود ۲۴٫۷ کیلومتر و دارای ۲۳ ایستگاه است که از ایستگاه شهرک امام حسین(ع) آغاز و به ایستگاه میدان شهدای خمینی‌شهر ختم می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا