اخبار استان ها

اراک توقفگاه نوروزی است – سرمایه گستران

پیمان عین‌القضات در گفتگویی اظهار کرد: در نوروز مهم‌ترین مسئله ارائه خدمات سفر به مسافران نوروزی است، چرا که اراک در کریدور شمال جنوب قرار دارد و مسافرانی که در مسیر شمال به جنوب کشور تردد دارند، اراک را به عنوان یک مبدا توقفی روزانه در نظر نمی‌گیرند، بلکه به عنوان توقفگاهی ساعتی به آن نگاه می‌کنند.

وی افزود: برای اسکان موقت مسافران، تمام سرویس‌های بهداشتی شهر مورد رسیدگی و نظافت ویژه قرار گرفته است و ارائه دیگر خدمات بهداشتی، درمانی، امنیتی در پارک شهید باهنر و پارک مسافر انجام شده است و تجهیز مراکز بهداشتی و نمازخانه‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شده مراکز مهم گردشگری اراک با کمک اداره کل میراث فرهنگی در غرفه‌های ستاد استقبال که در ورودی شهر اراک مستقر است، به مسافران معرفی شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به تقارن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان قصد داریم خدمات‌رسانی را ارتقا دهیم تا ضمن رعایت شعائر اسلامی به ایجاد رفاه برای مسافران بپردازیم.

عین‌القضات با بیان اینکه مسافرانی که قصد دارند در طول شبانه‌روز در اراک اسکان داشته باشند، می‌توانند از فضای موجود در پارکینگ دانشگاه پیام نور بهره‌مند شوند، گفت: المان‌های نوروزی در قالب‌های خوبی طراحی و در سطح شهر اراک نصب شده است؛ در سال جاری نوروزگاه‌ها در یک نقطه از شهر متمرکز نشده است و برنامه‌های و جشن‌های مربوطه در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا