اخبار استان ها

چهارمین اجلاس شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفتگویی، اظهار کرد: نخستین نشست هم‌اندیشی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور و چهارمین اجلاس شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در هتل سپاهان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین نشست کمیسیون‌های فرهنگی شهرهای حماسه ساز ایران در جریان انقلاب اسلامی افزود: نخستین نشست در شهر مشهد، اجلاس دوم در شهر قم، اجلاس سوم در شهر یزد برگزار شده است و چهارمین اجلاس نیز در اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست ایجاد هم‌افزایی است، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این نشست هم‌افزایی بین رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای مراکز استان‌ها ایجاد شود و نقشه راهی را برای ایجاد هم‌افزایی بین شهری ترسیم کند و بتوانیم در موضوعات مختلف، اقدامات مؤثری را رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور با اشاره به برگزاری این اجلاس با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: موضوعات مطرح شده در این اجلاس در قالب نشست‌های تخصصی پیگیری و در نهایت بیانیه‌ای صادر می‌شود که پس از تصویب، اطلاع‌رسانی در مورد آن انجام خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا