اقتصاد کلان

لازمه تولید آسان و رشد سریع، حذف مقررات اضافی است

– اخبار اقتصادی –

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجه الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با رادیو ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین اظهار داشت: دوازده فروردین بر جمهوریت که متشکل از آحاد ملت است و اسلامیت که پایه تفکر و شریعت اسلامی است بنا شده و زمانی این انقلاب شکل گرفت که شرق و غرب با ستیزه جویی در برابر آرمانهای انقلاب اسلامی مردم ایستادند ولی مردم عقب نکشیدند وهر روز ایران قوی تر شد؛ بطوریکه در حوزه های علمی و فناوری پیشرو و در حوزه نظامی خودکفا شدیم.

حجه الاسلام آل هاشم افزود: مقام معظم رهبری چندین سال است که بر شعارهای اقتصادی تاکید داشتند و امسال به جهش تولید با مشارکت‌مردم تاکید ورزیدند؛ چرا که در دفاع مقدس هم اگر مشارکت و حضور مردم نبود نیروهای مسلح به تنهایی نمی توانستند در جنگ با دشمن به پیروزی برسند.

وی با اشاره به شعار امسال که افق روشنی در حرکت اقتصادی کشور است بیان داشت: یکی از الزامات تحقق شعار سال این است که مسولان و دستگاه های اجرایی مقررات اضافی را از مسیر فعالان اقتصادی بردارند.

حجه الاسلام آل هاشم با تاکید بر شناسایی و حذف هر آنچه مخل رشد و توسعه کسب و کار و تولید است خاطر نشان کرد: مردمی کردن اقتصاد یعنی ورود آحاد مردم به تولید و اقتصاد و اینکه بنگاه های بزرگ به موازات مردم و هم افزا با آنها تولید کنند.

وی گفت: بازیگر اصلی مردمی سازی اقتصاد، دولت است که باید در سیاستگذاری ها محیطی آرام و با ثبات برای بالفعل در آمدن کارآفرینان مستعد فراهم کند.

منبع خبر : ایران اکونا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا